Sociaal leren

2025-02-12 02:36:21

Gepost in: Auteur:

{title}sugar casino philly Als je in de bus of de trein zit heb je allemaal wel eens een moment waarop je even niets anders te doen hebt. Ook privé hebben we veel plezier van de smartphone. Online shoppen is bijvoorbeeld een populair tijdverdrijf geworden.wat is illegaal gokkenal snel grote geldbedragen mee winnen. Ook voor andere vormen van ontspanning is onze mobiel gokken niet meer weg te denken.Geschiedenis van mobiel gokken Nieuws Geschreven door Cindy Geplaatst op 11 oktober 2017 Home › Artikelen › Geschiedenis van mobiel gokken Waar je vroeger nog echt naar een casino moest om te gaan gokken gaat dat tegenwoordig wel anders.casino holland poker

online casino echtgeld deutschland

casino games with lowest house edge We kunnen e-mailen, berichten sturen en onze bankzaken regelen. Je kunt namelijk wedden op allerlei elementen van de wedstrijd. Dan is live wedden iets voor jou. Dan pak je al snel je smartphone. Met wat afleiding heb Met dit veelzijdige apparaat kun je behalve bellen ook internetten.b casino welcome bonus

casinoeuro.com erfahrungen

888 casino live chat support We noemden dit kantoor al eerder. Zoals het er nu naar uitziet is het vanaf oktober 2021 zover. 1561 Mensen gingen u voor!casino games at home De eerste grote verandering in het gokken kwam met de opkomst van internet. We kunnen immers altijd en overal onze status updaten. De introductie van de smartphone mobiel internetIn de afgelopen jaren heeft nieuwe grote technologische ontwikkeling ons leven veranderd: de introductie van de smartphone.huuuge casino update

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >