Sociaal leren

2024-07-22 03:25:54

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino poker van Slingo Big Wheel komt met 10 spins. Je hebt een SThemaDe maker Slingo Original neemt je met het spel Slingo Big Wheel mee naar woestijn- en gokstad Las Vegas.casumo casino group De prijswielen zijn dan ook de hoogtepuntelas vegas casino dicen van het spel.Wat is het maximale winbedrag bij Slingo Big Wheel? Je hebt in totaal 9 prijswielen met elk zo zo’n maximale winstuitkering.roulette online canada

oranje casino

fire queen slot machine free Hoe beter de prijs, des te hoger de prijs voor een extra spin. Dit percentage ligt met een goede gok strategie op 95. Het doel van het spel is om al deze nummers af te strepen en Slingo's te ontgrendelen. Dit betekent dat je vijf nummer op rij afstreept.PrijzenHet succes van Slingo Big Wheels ligt hem in de prijswielen. Er zijn verschillende prijswielen op verschillende niveaus.circus casino bonus code 2022

casinoeuro bonus terms

roulette casino a acheter Het doel van het spel is om al deze nummers af te strepen en Slingo's te ontgrendelen. Dat is het maximale en daarvoor is een Full House nodig. Door middel van te draaien kun je nummers afstrepen en zodoende Slingo's vrijspelen.21 casino withdrawal Door middel van te draaien kun je nummers afstrepen en zodoende Slingo's vrijspelen.ThemaDe maker Slingo Original neemt je met het spel Slingo Big Wheel mee naar woestijn- en gokstad Las Vegas. Ook het Rad van Fortuin heeft met allerlei felle lichtjes en kleurtjes een mooi design.spinup casino bonus sans depot

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >