Sociaal leren

2024-12-13 20:36:00

Gepost in: Auteur:

{title}party casino affiliates"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Wat ga je doen?Win je niet zomaar een paar duizend euro, maar lukt het je een jackpot te winnen?free gokken.nl De grootste jackpotsDe beste jackpots van Netent zijn bijna overal te spelen. Wat zij met het geld deden? Je wilt immers op een verstandige manier met je geld om kunnen gaan en er ook zolang mogelijk plezier van hebben!trada casino no deposit bonus

black knight slot machine free play

huuuge casino level 120 Wij houden je op de hoogte! Je kunt immers ook aan allerlei bekende speeltafels gokken voor het winnen van hoge prijzen. Hierdoor kan de jackpot soms wel stijgen tot boven de 10 miljoen euro en dat bedrag winnen is voor veel mensen een aantrekkelijke gedachte. Dan is het helemaal belangrijk om een financieel plan te maken. Je kunt immers ook aan allerlei bekende speeltafels gokken voor het winnen van hoge prijzen. Niet direct.slot machine online free game

casino intense 10 bonus ohne einzahlung

casino online new Ook bij de andere twee grote videoslots, Arabian Nights en Mega Fortune Mega Jackpot, vielen veel spelers in de prijzen. De ene reserveerde een deel voor later en een ander dacht juist gelijk aan de toekomst van zijn kinderen. Dan is het helemaal belangrijk om een financieel plan te maken.rewards casino affiliate Dat is dat je als gokker via het casino ook VIP speeltafels kunt vinden.et hoge winstkansen. Als je gaat gokken bij een casino kan het zomaar gebeuren dat je veel geld wint.gratis gokkast spelen simply wild

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >