Sociaal leren

2025-05-15 01:32:46

Gepost in: Auteur:

{title}one eyed jacks casino missoula Je kan maar liefst 500 keer je inzet winnen met een bonus spin ronde. Bij 2 lijnen win je 0,5 keer je inzet.PrijzenZodra je onderweg bent in het spel zal je jezelf zien opklimmen op de prijzenladder.online casino best rated Als je geen Slingo’s compleet kunt maken zorg er dan voor dat je nummers afstreept die daarvoor kunnen gaan zorgen in latere spins.” gokkasten. Het doel is om zoveel mogelijk nummers door te strepen van je kaart.karamba casino online

casino euroborg groningen

pokerstars casino winners Heb je veel lijnen dan zijn de kosten voor spins duurder dan als je minder lijnen hebt. Heb je één lijn vrijgespeeld dan win je niets. Heb je drie Book symbolen dan kunnen er koninklijke of premium symbolen gewonnen worden. Ja, je krijgt verschillende niveaus van de gratis spin ronde afhankelijk van het gekozen symbool en hoeveel Slingo lijnen je hebt.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! De rollen geven niet alleen nummers vrij, maar ook speciale symbolen.monte carlo casino uk

las vegas casino age

magic red casino 200Book of Slingo ReviewZoals bij alle online slot spellen van Slingo heb je een 5 keer 5 kaart met willekeurige nummers. Bij 3 lijnen is dat 1x je inzet. Heb je veel lijnen dan zijn de kosten voor spins duurder dan als je minder lijnen hebt.one zero casino Hoe meer Slingo lijnen je vrijspeelt hoe meer je kunt winnen. Maak altijd Slingo lijnen compleet als dat mogelijk is. Wild en Super Wild symbolen helpen daarbij.free 10 euro no deposit casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >