Sociaal leren

2025-05-13 17:38:04

Gepost in: Auteur:

{title}lomography diana f+ black jack Geen lastige klus, maar wel noodzakelijk. Ook andere devices, zoals een tablet, zijn geschikt voor alle online gokkasten. In dat geval hebben we alleen een review met wat afbeeldingen en heel soms een video van de betreffende gokkast geplaatst.android 1 huuuge casino Spelen maar Het is je gelukt, goed gedaan!Bijna alle gokkasten waar we een review van hebben zijn ook als demo beschikbaar. Geen lastige klus, maar wel noodzakelijk.holland casino vestigingen venlo

7 casino games

voetbal wedden In dat geval hebben we alleen een review met wat afbeeldingen en heel soms een video van de betreffende gokkast geplaatst. 1. Dan kan dit allemaal.Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar Hoe speel ik gratis gokkasten?Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen? Gokkasten is het meest gebruikte woord in Nederland.gokken op voetbal transfers

casino roulette machine tips

gta v casino bonus Nu kan je spelen. Er zijn wat uitzonderingen hierop die we hieronder zullen behandelen. Dan kan dit allemaal.zeus slot machine online free Naast het verschil in benamingen zijn ze ook onder te verdelen in enkele soorten. Wel is het zo dat bij bijna alle gokkasten de rollen van links naar rechts tot stilstand komen. Vrijwel alle online gokkasten zijn zowel gratis als voor echt geld te spelen op je mobiele telefoon.huuuge casino jackpot club bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >