Sociaal leren

2025-05-25 02:57:21

Gepost in: Auteur:

{title}unibet casino france De dealer begint het spel door één voor één kaarten te trekken. Dan kun je dat doen door zoveel mogelijk bonuskaarten met multipliers te verzamelen. Het delen van de kaartenDe kaarten bestaan dus uit twee vormen: normale kaarten en bonuskaarten.casumo a casino Is de eerste kaart die omgedraaid wordt meteen een reguliere kaart en klopt jouw voorspelling? Heb je verloren? Het spel speelt zich af in een kroeg in het Wilde Westen.casino win videos

online casino gratis geld

n1 casino bonus rules Het leuke aan Dead or Alive Saloon is dat je een grote kans hebt op geweldige multipliers. De bonuskaarten bevatten multipliers of andere spannende functies. InzettenHet doel is om uiteindelijk te raden welke normale kaart als eerste getrokken zal worden. Klopt jouw voorspelling niet? Een speelronde is afgelopen zodra je een reguliere kaart uit de stapel trekt. Bij een ‘Double' kaart wordt het bestaande potentiële winstbedrag verdubbeld.casino777 app store

wsop texas holdem poker online

det levende slot online free Inzetten op meerdere kaarten is ook mogelijk. Het belangrijkste om te onthouden zijn de bonuskaarten en wat ze inhoukroon casino opgelichtden. 3.poker in holland casino Dit spel speel je in een interessant thema, wat nog niet eerder voor kwam in het live casino. Dead or Alive Saloon is een live casino spel wat zich afspeelt in het wilde westen. Voorspellen wat de volgende speelkaart wordt en onderweg zoveel mogelijk multipliers verzamelen.roulette uitleg

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >