Sociaal leren

2025-03-26 18:21:47

Gepost in: Auteur:

{title}slots casino descargar gratis824 in JapanHoogste win€1.Vervolgens is de volledige bingokaart gevuld is het gebruikelijk om hier een hoofdprijs voor te ontvangen. De eerste speler die 1 lijn vol heeft wint de eerste ronde.online poker money gamesGratis Bingo spelenOp onze website is het mogelijk om gratis te spelen en je zo een idee te geven hoe het spel online werkt. 90 ball bingo is niet populair. Het gaat te ver om elke variant te reviewen maar we willen de twee leukste en populairste noemen.super casino live channel 5

beste casino online belgie

free slot machine websites Andere Aziatische termen voor het Daar werd de huidige naam ingevoerd en werden de spelregels, zoals we ze heden ten dage gebruiken, ontwikkeld. 1561 Mensen gingen u voor!BingoEen Bingo winnaarOnline BingoOuderen spelen vaak BingoGeschiedenisHet woord Bingo komt van het Italiaanse woord Beano wat een bonensoort is. Er zijn maar weinig mensen die nog nooit een keer het spel hebben gespeeld. Stoor ook andere spelers niet tijdens het spel.7sultans no deposit free spins

jacks casino

leovegas casino welcome offer De bingokaart bij 75 ball binkroon casino coupon codego heeft een lay-out van 5×5, met in het midden een apart vak met “FREE” erop weergegeven. Wij houden je op de hoogte! Maak NOOIT een account aan maar navigeer naar het bingospel dat je gratis wilt gaan spelen.bob stupak vegas world casino🟠 Hoe speel ik voor echt geld?🟠 Hoe werkt 90 ball bingo? Andere Aziatische termen voor het live casino history

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >