Sociaal leren

2024-07-22 04:39:08

Gepost in: Auteur:

{title}mario sunshine casino puzzle Het is belangrijk om te onthouden dat je alleen kan kwalificeren voor de bonusronde wanneer je inzetten plaatst op Straight Up bets. Het is een combinatie van live roulette en live game show.Naar verwachting zal Red Door Roulette 8 november 2023 live gaan.777 casino login mobile000. Hier speel je Crazy Time zoals je gewkitty glitter slot machine free playend bent, alleen met maar één flapper. De combinatie van deze twee spellen zal hoogstwaarschijnlijk tot een groot succes leiden.win casino redding

mobile casino blackjack

jack casino blackjack000. Met de populariteit van beide spellen verwachten we dat Red Door Roulette een groot succes zal worden. We verwachten dat 8 november 2023 Red Door Roulette te spelen is in online casino’s die spellen van Evolution aanbieden.000. Het is een combinatie van live roulette en live game show. We verwachten dat 8 november 2023 Red Door Roulette te spelen is in online casino’s die spellen van Evolution aanbieden.leo vegas casino no deposit bonus codes 2022

online casino biggest jackpot

online casino nederland unibet Daarnaast is het afhankelijk hoe groot de multipliers van Crazy Time in dit spel zullen zijn. 🎆 Wat kan ik maximaal winnen bij dit live casino spel? De combinatie van deze twee spellen zal hoogstwaarschijnlijk tot een groot succes leiden.huuuge casino error 229 Je ziet daarna direct of je iets gewonnen hebt of dat je de bonusgame mag gaan spelen. Je hoeft dus niet nog een kleur te kiezen.Naar verwachting zal Red Door Roulette 8 november 2023 live gaan.slot machine icons vector free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >