Sociaal leren

2025-05-13 19:02:37

Gepost in: Auteur:

{title}boom casino guruVierde ronde en het vierde bodTijdens de vierde ronde na het eventuele afwijzen van het bod van de bank spelen ze weer 3 koffers weg. Maar let op, want dit bepaalt wel wat je uiteindelijk kunt winnen. Dan worden er random in totaal 4 koffers overgemaakt.slot wolf moonTweede ronde en karamba live casinohet tweede bodNa het spelen van de eerste ronde kun je als je NO DEAL geklikt hebt een volgende ronde gaan spelen. Als de drie koffers eruit zijn volgt er opnieuw een bod van de bank. De bedragen die daarin zitten worden links of rechts op het scherm weggehaald, waarna er nog 12 koffers en 1 koffer voor de speler zelf overblijven.top 3 online casino

holland casino den haag leeftijd

bwin casino canada Dan klik je op DEAL en als je het bod niet neemt klik je op NO DEAL.Vierde ronde en het vierde bodTijdens de vierde ronde na het eventuele afwijzen van het bod van de bank spelen ze weer 3 koffers weg.Tweede ronde en karamba live casinohet tweede bodNa het spelen van de eerste ronde kun je als je NO DEAL geklikt hebt een volgende ronde gaan spelen. Mag jij de tweede ronde spelen bij live Deal or No Deal? Neem je het bod?Bij deze casino's kan je Live Deal or No Deal spelen: Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.pokerstars.eu casino

gratis speelgeld online casino

trada casino Genummerde koffers staan centraal. Dit is ronde drie van de maximaal vijf rondes. Na het wegstrepen van de bedragen komt de bank met een nieuw bod, waarbij je weer de optie DEAL en NO DEAL zal krijgen.play lucky 88 slot online free Zodra dit lukt zul je bij het hoofdspel te maken krijgen met het zogenoemde Top Up wiel. Kun je als speler een aanbod van de bank weerstaan of vertrouw je op jouw koffer? Bijzonder is dat hierbij zelfs een moeilijkheidsgraad ingesteld kan worden.online casino ideal nl

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >