Sociaal leren

2025-01-19 10:49:12

Gepost in: Auteur:

{title}online casino jackpot king Je kunt hiermee 50 gratis spins krijgen en bovendien direct bonuswinsten behalen diekaramba casino welcome bonus ook vrij gespeeld kunnen worden. Een casino helpdesk is zeker noodzakelijk voor een goksite als zij spelers te woord willen kunnen staan. Voor de spelers die nog niet eerder gespeeld hebben is de tip om zeker eens een account aan te maken en minimaal €50 te storten.e games casino4. Men heeft namelijk een licentie van de Malta Gaming Authority en de UK Gambling Commission.3.online casino ground

russian roulette drinking game

casino monte carlo images Niet alleen de casinospellen die je bij PlayOJO kunt spelen hebben meerwaarde, wat dacht je bijvoorbeeld van alle verschillende soorten bonussen?4.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Daarmee krijg je per onderwerp direct een overzicht van de meest gestelde vragen en met de bijbehorende antwoorden op je scherm. Klik daarna op “Bevestigen“.2.blackjack online casino live dealer

casino highest win

jack s casino leidseplein Voor de spelers die nog niet eerder gespeeld hebben is de tip om zeker eens een account aan te maken en minimaal €50 te storten. Je kunt nu inloggen en beginnen met spelen. Dat doe je heel eenvoudig door een bedrag te kiezen wat je wilt storten.hacienda y casinos online Storten Als jouw identiteit geverifieerd is kun je gaan beginnen met storten. Account is aangemaakt Als je de betaling karamba casino welcome bonushebt bevestigt krijg je de volgende pop-up te zien. Daarna kies je jouw bank.leuke gratis gokkasten

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >