Sociaal leren

2024-10-16 09:40:16

Gepost in: Auteur:

{title}le casino monte carlo dreb code"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Het is de hoogste stortingsbonus van Nederland.Een online casino wil nieuwe spelers graag een bonus aanbieden om ze te lokken.high five casino free slotsEcht geld wordt eerst ingezet totdat het allemaal is gebruikt, daarna wordt bonusgeld ingezet.De organisator behoudt zich recht om een aanbieding aan een speler om welke reden dan ook te weigeren of om een aanbieding op elk moment in te trekken. 6 februari 2020 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?hollywood casino free slot play

russian roulette piano

gta online casino slot machine glitch We raden af om een casino bonus te gebruiken met een rondspeelvoorwaarde van 35x. 1561 Mensen gingen u voor! Een welkomstbonus met gratis geld is heel gebruikelijk."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Voor de nieuwe spelers staat de welkomstbonus 711 op hen te wachten.De belangrijkste bonusvoorwaarden:100% Stortingsbonus tot maximaal €711Minimale storting: €10Rondspeelvoorwaarde: 30xBonus kan gebruikt worden op alle speltypenRegistreer en ontvang tot maximaal €711 bonusEen casino bonus is niunibet casino uttag

betrouwbare ideal casino

leo vegas casino winnersDe standaard bonus geld voorwaarden zijn van toepassing. Elke winst kun je uitbetalen.Deze aanbieding is alleen beschikbaar voor nieuwe spelers die een storting doen.7 slots casino online 1561 Mensen gingen u voor! Het is een zeer hoge stortingsbonus, maar let op, want er zitten bonusvoorwaarden aan verbonden! Een speler die bijvoorbeeld €10 stort, ontvangt €20 bonusgeld van tombola.the jack casino cleveland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >