Sociaal leren

2025-04-23 10:44:07

Gepost in: Auteur:

{title}casino z no deposit bonusWil je op de favoriet voor de zege wedden dan betekent dit dat je 120 dient in te zetten om er 100 bij te winnen. Gok je op Federer, dan zet je bijvoorbeeld 150 in en kun je daarmee 125 winst behalen. Wat kun je winnen?best casino vegas blackjack Voorbeeld voor een tenniswedstrijdBlijf je toch fan van de Zwitser Federer? Deze manier is erg populair en wordt hoofdzakelijk gehanteerd in Europa, Australië en Canada. Als we nogmaals een wedstrijd tussen de tennissers Nadal en Federer bekijken betekent dit het volgende.888 casino entrar

orange geant casino telephone

roulette spel teknikmagasinet De gokkansen dien je als volgt te lezen: (hoeveel je wint)/(hoeveel je inzet). Wint hij dan krijg je naast de oorspronkelijke inzet ook nog eens 130 erbij. Hierbij worden de favorieten voor bepaalde wedstrijden of races voorzien van een symbool zodat duidelijk is dat aan hen gedacht wordt voor de eindoverwinning. Het symbool bestaat uit een minteken (- dus), dat gevolgd wordt door een cijfer. We hebben de drie meest gebruikte manieren voor je op een rijtje gezet zodat je kunt zien wat de belangrijkste verschillen tussen deze manieren van gokken zijn. Verliest hij dan ben je de inzet volledig kwijt.gokkasten betalen met beltegoed

casino rewards inloggen

guts casino contact Zet je 100 in dan win je 225 en is de uiteindelijke winst dus 125. De underdog krijgt een plusje (+) achter zijn of haar naam. Ook daar trek je natuurlijk weer de inzet vanaf.spin up casino registration code De underdog krijgt een plusje (+) achter zijn of haar naam. Hierbij worden de favorieten voor bepaalde wedstrijden of races voorzien van een symbool zodat duidelijk is dat aan hen gedacht wordt voor de eindoverwinning. Als Nadal de partij wint betekent dit simpelweg dat je inzet met 1,5 vermenigvuldigd wordt.circus casino quévy

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >