Sociaal leren

2025-04-26 10:24:03

Gepost in: Auteur:

{title}magic red casino telefonnummer Als de reeks Banker, Banker, Gelijkspel is, behandelt u de gelijkspel alsof het niet heeft plaatsgevonden. Ashley won! Een weddenschap die op de lange termijn onmogelijk is om te winnen.las vegas casino strip LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Zodra je verliest op de BANKER inzet, wacht 1 rondeOp het mnoment dat je een BANKER inzet verliest wacht je een ronde met zetten. Dus zet je 20 euro in op Banker en deze wint, dan krijg je jouw inzet plus 19 euro terug. 2 mei 2022 Nieuws Circus Casino is live!21 casino bonus

bingo online casino south africa

n1 casino lizenz Wij houden je op de hoogte! Probeer mee te liften op een winning streak."(Vereist)" geeft vereiste velden aan 1561 Mensen gingen u voor!06%. De weddenschap TIE heeft maar liefst een huisvoordeel van 14,4%.online casino dice games

blackjack k

virgin casino las vegas careersMa Natuurkijk lukt dit niet altijd, maar dat hoeft ook niet. Ashley won!jack casino open Hij verdubbelde daarmee zijn geld. En daarvoor heeft de inzetmogelijkheid BANKER de beste papieren.Als je switch naar PLAYER blijf deze spelen tot deze verliestAls je door een verlies van BANKER na een pauze van 1 hand bent overgestapt op PLAYER dna blijf je deze inzetten totdat deze verliest.casino rewards offers

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >