Sociaal leren

2025-02-07 08:37:02

Gepost in: Auteur:

{title}jack s casino veenendaal02%Prachtige gameplayElke 25 seconden een nieuw spelSpeel Live Dragon Tiger bij: Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Het is eenvoudig, en Live Blackjack komt met leuke opties zoals Insurance, Double Down en Split. Dan betaalt dit 2:1 uit en verliest de speler per saldo niets.unibet aanmelden bonus Live Dragon Tiger heeft een prachtig decorVoorspel wie de beste kaart krijgtSamenvattendEr is geen makkelijker casino spel dan Dragon Tiger.64%RTP Suited Tie Inzet: 86. Zie hieronder hoe deze opties wejogar spin bingo gratisrken:Insurance: Letterlijk vertaald “Verzekering” en kan gebruikt worden op het moment dat de deler een aas open heeft liggen.holland casino v

best online casino video slots

casino x bonus code no deposit Voorspel wie de hoogste kaart krijt, of zet in op een gelijkspel. 5 april 2022 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Geld inzetten op de weddenschappen die het beste uitkeringspercentage bieden is de beste strategie.27%RTP Tie Inzet: 89.27%RTP Tie Inzet: 89. Alles draait om de kaart die “Dragon” krijgt en de kaart die “Tiger” krijgt.niet in casino schiphol

pepper gokkast spelen

roulette online italia De bedoeling van Blackjack is dat de waarde van de kaarten van de speler dichter bij de 21 is dan de deler zijn hand. Hierbij kunnen ze geld inleggen op andermans beslissingen. Geld inzetten op de weddenschappen die het beste uitkeringspercentage bieden is de beste strategie.unibet promotion code64%RTP Suited Tie Inzet: 86.Belangrijkste optiesDe belangrijkste opties in live blackjack zijn Insurance, Double Down en Split. Dit betekent één keer de oorspronkelijke inzet.casino games app free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >