Sociaal leren

2025-01-18 09:12:17

Gepost in: Auteur:

{title}đá gà live casino 67 In 2000 gokte hij erop dat Baltimore Ravens dat jaar de Super Bowl zouden winnen. De St Louis Cardinals bereikte in 2011 de play-offs en wisten deze vervolgens ook nog eens te winnen.Grenzeloos vertrouwen van een fanEen fan van het Amerikaanse honkbal team de St Louis Cardinals had een ongekend geloof in zijn team.holland casino offnungszeitenGrenzeloos vertrouwen van een fanEen fan van het Amerikaanse honkbal team de St Louis Cardinals had een ongekend geloof in zijn team.000 pond incasseren. Je raadt het al: hij kreeg gelijk.holland casino amsterdam roulette

live casino 2022 king casino bonus

online casino games free play En kreeg gelijk. Alles of nietsJames Adducci had in zijn leven slechts eenmaal eerder een weddenschap afgesloten. De geschiedenis laat ons de rest van het verhaal zien. Het grenzeloze vertrouwen in zijn team, leverde de uitzinnige fan een mooi bedrag van 5. Je raadt het al. Tijdens de 52e Superbowl werd er door een fan van de Eagles een weddenschap van afgesloten die gewonnen zou worden wanneer er maar liefst negen verschillende voorspellingen exact zouden uitkomen.mega casino megaplaza

las vegas casino in dar es salaam

bwin casino 200 In 2019 wilde hij een bedrag van .000,- in ontvangst. Het ultieme underdog verhaal kwam in dat jaar voor Leichester City tot leven.netbet casino telefonnummer En kreeg gelijk. In 2000 gokte hij erop dat Baltimore Ravens dat jaar de Super Bowl zouden winnen.000 op.holland casino blackjack inzet

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >