Sociaal leren

2024-10-04 10:41:20

Gepost in: Auteur:

{title}mobile mechanic casino Maar deze live variant van Evolution is een stuk aantrekkelijker om te spelen. Mix van Mega Ball en Monopoly Live Het spel is een mix van Mega ball en Monopoly Live. Voor vijf rondes zijn dat vijf nummers.winspark casino review Multipliers zijn er ook Regelmatig komt Mister Monopoly in beeld om interessante multipliers aan het spel toe te voegen. Dit in tegenstellking tot Monopoly Live waarbij het twee en vier rondes zijn. De gedachte dat je een dikke multiplier kunt krijgen op jouw inzet maakt het een stuk spannender jackpot slot machine free downloadom te spelen.rembrandt casino betrouwbaar

casino games no deposit bonus

dragon spin gratis Het spel streept corresponderende getallen weg op de kaarten. Om de bonusspellen te activeren moeten de nummers van de bonuskaarten getrokken worden. Wij houden je op de hoogte! Dit is hetzelfde als bij Monopoly Live.000Max.5.vacatures holland casino eindhoven

gratis roulette spielen ohne anmeldung

russian roulette quora000Max. Kies je inzetten Je hebt een beperkte tijd om inzetten te plaatsen. Ga naar de live casino sectie en kies Monopoly Big Baller.best casino payouts Wij zijn meer van live shows en verwachten daarom ook veel van de nieuwe spellen Crazy Coin Flip en Monopoly Big Baller die dit jaar gaan uitkomen. Zodra je hebt ingezet gaat de bingomachine draaien en worden er 20 ballen getrokken. Voor 3 rondes op het bord moeten er drie specifieke nummers getrokken worden.spellen in het casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >