Sociaal leren

2024-09-11 05:13:24

Gepost in: Auteur:

{title}black jack 24 Dat is zeker van toepassing op Red Hot Slingo dat er daarnaast erg klassiek uitziet.3. Free Spin symbool zorgt dat je één extra spin wint.online betrouwbaar casino 1561 Mensen gingen u voor!33% en ligt bo Het spel heeft een rood vurige achtergrond wanneer het spel aan het laden is.xpro live casino

live casino online uk

gokkasten ideal betalenEventuele extra'sRed Hot Slingo vindt plaats op een grid van 5 keer 5 die gevuld is met 25 willekeurige nummers. 5. Overigens zijn er na de vijf spins extra spins te kopen om het spel verder te laten lopen en om meer kans te maken om omhoog te klimmen op de prijsladder en je kaart vol te maken. Match symbolen op de symbolen op geldprijzen te activeren Gelijke nummers op de rollen die matchen met de kaart worden afgestreept. Pak de bonus Lees review ComeOn! Hoe meer online spellen ze uitgeven hoe meer gepolijst ze lijken te zijn.casino bonus 10 euro

e games casino

jack casino reviews Gelijke symbolen betekent een cashprijs Vallen er op de winlijnen van de rollen drie of meer gelijke symbolen betekent dit een cash geldprijs.Eventuele extra'sRed Hot Slingo vindt plaats op een grid van 5 keer 5 die gevuld is met 25 willekeurige nummers. 1.online casino new westminster"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Dat is zeker van toepassing op Red Hot Slingo dat er daarnaast erg klassiek uitziet. Online spelers proberen bij dit spel de 12 lijnen op de kaart te voltooien en de top van de ladder bereiken die je inzet belonen met 500 keer de inzet.holland casino punten op pas

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >