Sociaal leren

2025-01-20 11:00:41

Gepost in: Auteur:

{title}madagascar 3 monte carlo casino Een jaar na het winnen van het WSOP Main Event stierf hij aan een hartaanval veroorzaakt door cocaïnegebruik. Het zijn trieste verhalen en dit zijn slechts de meest bekende uit de geschiedenis. Hierbij moet je wel eerst een account aanmaken bij het casino en dat is precies waarom deze bonussen worden aangeboden.casino euro welcome offer Natuurlijk is het beter om altijd gewoon met een eigen startbudget te spelen als je geld wilt winnen. Maar mocht je even krap bij kas zitten en toch een gokje willen wagen, dan zijn er zeker mogelijkheden. Zijn cocaïnegebruik werd echter een levenslange gewoonte.wild casino free spins

bwin casino online

fruit machine name picker Uiteindelijk verloor hij deze sponsordeal echter na Black Friday (15 april 2011).000. Aanvankelijk alleen om de lange pokersessies door te komen.Lindgren vroeg uiteindelijk in 2015 persoonlijk faillissement aan.Onthoud dat in veel voorwaarden van een No Deposit Bonus een maximaal winstbedrag is opgenomen. Niet elk casino biedt echter deze bonusvorm aan en ook zal je goed de voorwaarden moeten lezen.21 casino codes

gokkasten downloaden

gta 5 online gokken Je krij Helaas verviel Ungar daarna al snel terug in zijn oude gedrag. Wij houden je op de hoogtejackpot casino scheveningen!jack casino bitcoin Win je meer dan dat bedrag, dan kun je het restant niet opnemen.Onthoud dat in veel voorwaarden van een No Deposit Bonus een maximaal winstbedrag is opgenomen. Aanvankelijk alleen om de lange pokersessies door te komen.casino with free spins no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >