Sociaal leren

2024-09-09 06:16:28

Gepost in: Auteur:

{title}bet casino free Daarom kun je er ook voor kiezen om op alle segmenten een deel in te zetten. In deze bonusronde is er 1 kaartspel, wat bestaat uit 52 verschillende kaarten. Voor het spel van start gaat, krijgt elke spjackpot cash casino onlineeler ongeveer 20 seconden de tijd om een inzet te plaatsen.euro casino canada Hoe hoger de uitbetalingen kunnen worden, hoe meer rondes gespeeld moeten worden. Je zet in op het segment waarvan jij verwacht dat het rad erop gaat eindigen. In de Money Drop ronde krijg je keuze uit vier verschillende zones.nejlepsi kasino v las vegas

sportweddenschappen welkomstbonus

magic red casino netherlands het aantal rondes is altijd minimaal 1 en maximaal 3.Je kunt verschillende tactieken gebruiken in de Money Drop ronde.In totaal worden er tijdens de Card Clash ronde 3 rondes gespeeld. Hoe hoger de uitbetalingen kunnen worden, hoe meer rondes gespeeld moeten worden. Als het rad op een multiplier stopt, krijg je jouw inzet maal de multiplier waarop je geëindigd bent. Dit kun je doen op A, B, C of D.scheveningen beach casino

unibet bonus code australia

jelly belly geant casino Als de Money Drop klaar is, krijgt elke winnaar zijn prijs uitbetaald en start de inzetperiode voor de volgende ronde weer.Hoe werkt Money Drop Live?Als je goed hebt bepaald op welk segment het rad tot stilstand komt, ga je mee naar een andere ronde die de Money Drop ronde wordt genoemd.enzo casino 30 free spins Hierbij maak je kans om je inzet tot wel 5.Money Drop Live is kort gezegd een spannend live casinospel waarmee je als speler flinke prijzen kunt winnen. Of de bonusronde als je deze gedraaid hebt.maria bingo o casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >