Sociaal leren

2024-12-05 11:59:10

Gepost in: Auteur:

{title}ar maria casino bra Wij houden je op de hoogte! Maar dankzij het steeds maar groeiende aantal casino´s neemt de concurrentie snel toe. Hoge welkomstbonussenWelkomstbonussen bestaan al net zolang als online casino´s bestaan.garena spin gratisnl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Wordt het vandaag Live Roulette, Blackjack of toch weer Hold ‘em Poker? Vind de beste bonus met onze vergelijkijack s casino kaatsheuvelngstoolProbeer ‘m hier uit!pokerstars casino willkommensbonus

oranje casino ltd

slots hall casino Vandaar dus het registratieproces. Online heb je dit probleem niet, het aanbod is vaak ongelimiteerd. Als je winsten wilt gaan opnemen, dan is er nog een extra verificatie nodig."(Vereist)" geeft vereiste velden aan 1561 Mensen gingen u voor! Het is belangrijk altijd de kleine lettertjes te lezen om teleurstellingen en frustraties te voorkomen.jackpot casino 777

beste online casino ideal

casino win 365 Wordt het vandaag Live Roulette, Blackjack of toch weer Hold ‘em Poker? Dat vinden de meeste gokkers zo leuk aan een online casino.In plaats daarvan kun je via live streaming jouw favoriete casino spel spelen onder leiding van een live croupier.betchan casino bewertung In een traditioneel casino kan het aanbod sterk verschillen per vestiging. 1561 Mensen gingen u voor! 1561 Mensen gingen u voor!slot v casino bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >