Sociaal leren

2024-09-15 05:35:26

Gepost in: Auteur:

{title}free casino spin games BetCity heeft het recht uitbetalingsverzoeken niet toe te kennen als ze een verdacht speelpatroon zien.We vinden het erg goed dat er een overzichtspagina is met veelgestelde vragen.GebruiksvriendelijkheidHet menu en de structuur van de site zien er duidelijk en overzichtelijk uit.beste casino bonus mit einzahlung Je kunt dan live kijken en zo beslissen wat je gaat gokken.nl kan je deze populaire betaalmethode gebruiken om te storten.nl voordat je registreert en geld stort bij dit online casino.slotsmillion bonus

online roulette betting

live wedden tips Wat erg in het voordeel spreekt van BetCity is dat ze een licentie hebben bemachtigd. Je kunt dan live kijken en zo beslissen wat je gaat gokken. Bij een storting van €20 – €49,99 krijg je een Free Bet t. D Belangrijk om te weten is dat je vanuit dezelfde wallet speelt . Dit zijn evenmenten die op dat moment plaatsvinden.best online casino qatar

best online casino ideal payment

holland casino pas puntenv.GebruiksvriendelijkheidHet menu en de structuur van de site zien er duidelijk en overzichtelijk uit. BetCity heeft het recht uitbetalingsverzoeken niet toe te kennen als ze een verdacht speelpatroon zien.las vegas casino news today Van de 29 aanvragen die 1 april 2021 bij de Kansspelautoriteit werden ingediend, zijn er in eerste instantie maar 10 goedgekeurd. Je kunt dan live kijken en zo beslissen wat je gaat gokken.Wedden op sport bij BetCityNaast een online casino heeft BetCity ook een Sportsbook.slot v casino no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >