Sociaal leren

2024-09-11 06:21:30

Gepost in: Auteur:

{title}is trada casino legit Je kunt meer multipliers en nog meer fantastische prijzen verwachten! En dan wel door deze ontwikkelaars:Big Time GamingNetEntRed TigerBig Time Gaming komt met nieuwe titels met nog meer Megaways. Dat belooft wat…Nieuwe aanbod Evolution Lees het artikel Speel hier spellen van Evolution: Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.circus casino inloggen Maar het belooft wederom een geweldige aanvulling op het huidige aanbod te worden. Dat belooft wat…Nieuwe aanbod Evolution Lees het artikel Speel hier spellen van Evolution: Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Wij houden je op de hoogte!21 casino street welshpool wa

big5 casino bonus ohne einzahlung

omnia casino phone number De verwachtingen liggen hoog, met name omdat er veel ervaring bij dit online casino zit. Er komen nog meer geweldige varianten van Live Roulette.Ook komt er een element van de mega populaire gameshow Crazy Time terug in het aanbod.BE.WelkomstbonusIn België is het bij wet verbode"(Vereist)" geeft vereiste velden aanklabieke gokkasten spelen

uitslagen poker holland casino

gta 5 online roulette pattern Wat kunnen we verwachten?"(Vereist)" geeft vereiste velden aanAl jaren is dit casino bekend bij onze Zuiderburen.twin casino 20 free spins"(Vereist)" geeft vereiste velden aan 1561 Mensen gingen u voor! Met meet ‘Buy a bonus' functies en nog meer Megaways!haftbefehl russisch roulette zip

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >