Sociaal leren

2025-03-26 19:36:39

Gepost in: Auteur:

{title}kroon casino roulette Hij speelde op dat moment met een inzet van 5 euro (minimaal vereiste bedrag om kans te maken op de hoogste jackpot van deze speelautomaat).000,-.000.gta v casino missions bonus Het zijn de hoogste jackpots die beschikbaar zijn bij online casino’s. Deze jackpot werd overigens, net zoals op 23 januari 2019, ook in de Holland Casino Utrecht vestiging gewonnen. Elke speler die een inzet plaatst, zal een gedeelte van de inzet in de jackpot stoppen, waardoor het enorme geldbedragen kan opleveren binnen een zeer korte tijd.is leovegas casino fake

casino holland utrecht

casino live francaisInzet €3 stelt je in staat om kans te maken op €250.Inzet €2 stelt je in staat om kans te maken op €150.000,-. Op de Mega Fortune kan er gespeeld worden met een minimale inzet van €0,25 en maximale inzet van €50,00.000. Het zijn de hoogste jackpots die beschikbaar zijn bij online casino’s.bob casino no deposit bonus code 2022

casino slots king

luckydays casino kokemuksiaInzet €1 stelt je in staat om kans te maken op €75.609,85.000,- of meer.gratis gokkast reel cashProgressieve jackpots in online casino’sSpeelautomaten met progressieve jackpots zijn enorm populair. Door met de maximale inzet van 5 euro te spelen zal je de kans hebben om als miljonair het jackpot casino te verlaten. Je hoeft niet perse naar het Holland Casino toe te gaan om miljonair te worden.russian roulette book

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >