Sociaal leren

2024-09-09 07:58:55

Gepost in: Auteur:

{title}turbo casino log in De limieten voor een “Bet Behind” liggen lager, namelijk tussen de €0,50 en €100 per keer. Pak de bonus Lees review Hoe werkt Monopoly Live? Het meest bijzondere blijft toch wel dat de tafel door twee live dealers gerund wordt.holland casino schiphol gesloten Deze hebben plaats gemaakt voor zes bonus vakken. Deze hebben plaats gemaakt voor zes bonus vakken.Meer artikelen over Blackjack die misschien iets voor jou zijn: Blackjack Tips Blackjack StrategieLive BlackjackAlle live casino spellenConclusieEvolution Gaming heeft met het Blackjack Party spel een fantastische blackjack variant ontwikkeld.betsson casino app

jack casino winners

free slots wolf run no download Home ›Spellen ›Live casino Hoe speel je Monopoly Live 1. De kans dat deze combinatie komt is 0,21%.4. Ook de oorspronkelijke inzet op dat nummer krijg je terug. Het bonusspel begint Als het rad stopt op 2 Rolls of 4 Rolls dan start het Monopoly spel. Wij houden je op de hoogte!holland casino jarig

holland casino pakket

slot machine free online gratis Wanneer men er achter komt dat het spel wat vertraagd is kan men naar ‘Instellingen’ in het menu gaan en de videokwaliteit wijzigen (laag, medium, hoog of HD). 2 Vakken met Chance, een willekeurige bonus, 3 vakken met “2 Rolls” en 1 vak met “4 Rolls”. Wij houden je op de hoogte!mr play casino bonus ohne einzahlung Deze hebben plaats gemaakt voor zes bonus vakken. Ook de oorspronkelijke inzet op dat nummer krijg je terug. Stopt het rad op 2 Rolls of 4 Rolls dat wordt het bonusspel actief.online casino in new jersey

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >