Sociaal leren

2025-06-15 08:07:14

Gepost in: Auteur:

{title}fruitmachine huren Als het “Point” getal eerder wordt gegooid dan een 7, verliest deze speler zijn inzet. Je Come inzet verplaatst naar het bijbehorende nummer. Als een ander totaal wordt gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dan wordt dat totaal jouw “Point” getal.blackjack 907 Is het resultaat 2, 3 of 12 is, verlies je. De mechanische arm blijft nu de dobbelstenen gooien totdat het “POINT” getal opnieuw gegooid wordt of er 7 gegooid wordt. Hij gokt erop dat de Shooter verliest.777 casino 21 euro gratis

live casino roulette malaysia

free spins no deposit and no wageringWordt er een ander totaal gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dan heet dat “The Point”. Als het de eerste rol na het plaatsen van de inzet is een 7 of 11, win je 1x de inzet. De dobbelstenen worden gegooid. Als een ander totaal wordt gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dat wordt dis online live roulette riggedat het “Point” getal. Alle nummers hebben een 1:1 uitbetaling behalve 2 en 12, die betalen 2:1 uit. Is de som 12 is, blijft je inzet staan.kings casino live stream twitch

sbo casino

holland casino telefoonnummer Is de uitkomst 2, 3 of 12 is, verlies je de inzet.Wordt er een ander totaal gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dan heet dat “The Point”. Dit zijn de “MULTI-ROLL BETS”.gta v online casino slot machine Als een ander totaal wordt gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dan wordt dat jouw “Point” getal. De dobbelstenen worden gegooid.Soorten weddenschappen bij Craps LiveJe kunt de weddenschappen indelen in twee groepen.casumo casino sister sites

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >