Sociaal leren

2024-12-05 10:18:58

Gepost in: Auteur:

{title}luckydays casino games Ook is het de ideale manier om te oefenen."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Dat zullen we je in dit artikel dinetbet casino free spin codeuidelijk maken.pokerstars casino handy De meeste casino’s hebben daarvoor een JOIN NOW knop beschikbaar, maar ook de REGISTER button komt regelmatig voor. Die worden doorgaans gelijk bij aanmelden beschikbaar of gratis tussentijds door een casino gegeven. Voor jou als speler kan dit heel lucratief zijn.online casino malaysia legal

online bet site

777 casino at the holiday inn expreb Hetzelfde geldt voor Roulette. No Deposit BonussenBonussen zonder storting? Eerder kon je Roulette alleen goed spelen met behulp van een computer. Doe je dit niet?oorbeeld aan Blackjack. Dat heeft te maken met de registratie bij een online casino met een Nederlandse licentie.casino online real money no deposit

sugar creek casino tickets

withdraw loyal casino Dat zullen we je in dit artikel dinetbet casino free spin codeuidelijk maken. Je kunt namelijk ook met zogenaamd ‘speelgeld’ gokken. No Deposit BonussenBonussen zonder storting? 5 online casino depositMoet je wel of geen geld stortenEr zijn bij het online casino bonussen te vinden waar je wel geld voor toe zal moeten voegen aan een account, maar ook bonussen die geen storting vereisen. Wil je ook weten waar je op moet letten bij het kiezen van de beste casino bonus? Voor jou als speler kan dit heel lucratief zijn.holland casino spellen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >