Sociaal leren

2025-01-14 06:13:09

Gepost in: Auteur:

{title}mobile casino jackpot Uiteindelijk hoe meer Slingo's je behaalt hoe hoger je winstkansen. Ook kunt je er voor kiezen om een extra spin te kopen. Aan beide zijdes van de Slingokaart staan bedragen die te winnen zijn.casino bonus register card Uiteindelijk hoe meer Slingo's je behaalt hoe hoger je winstkansen. Het gaat heel snel lijkideal no account casinoen op een bingo spel. Vanaf 5 Slingo’s komen er multipliers in het spel.casino party usa denver

gokkast reel cash online

silversands casino free spin coupons Het gaat heel snel lijkideal no account casinoen op een bingo spel. Zo heb je Live Deal or No Deal en Deal or No Deal Megaways. Heb je de hele kaart vol met Slingo's (een Full House) dan maak je kans op het grootste winbedrag en dat is 2000 keer je inzet. Als een nummer wordt weggestreept, wordt er ook een bedrag weggestreept, net als bij Deal or No Deal. Ook kun je ervoor kiezen om de waarde van je envelop, die je niet weet, te kiezen. Deze online slot werkt in principe hetzelfde als het televisieprogramma waar je als speler dozen met prijzen moet uitkiezen.casino circus d'allevard

pokerstars uk no deposit bonus

bitcasino mobile 1.2. Dit online spel zal de meeste spelers bekend voorkomen omdat het veel elementen bevat van televisieprogramma Miljoenenjacht.free online poker games 5 card draw Als je het voor elkaar krijgt om zo'n rij vrij te spelen noemt men dat een Slingo. Slingo Deal or No Deal heeft een Return to Player percentage van 95. Als je minder dan 4 slingo’s hebt kun je het spel beëindigen, je hebt dan niks gewonnen.casino bonus mit 2 euro einzahlung

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >