Sociaal leren

2024-10-12 07:48:44

Gepost in: Auteur:

{title}fruit machines weston pier De host draait het rad en als het stopt op een multiplier van 50x-500x dan wordt jouw Super Stake inzet vermenigvuldigd met deze multiplier en wordt dit bedrag bij je account bijgeschreven. Je krijgt 4 bonusspins en elke keer als er geen bonussymbool bij valt gaat er 1 spin vanaf. Valt er een bonussymbool bij dan gaat het aantal bonusspins terug naar 4.op 2 paarden gokken De gokkast heeft 33 winlijnen en de gebruikelijke symbolen van Super Wild staan op de rollen. Spelen in de Super Stake modus is echter niet gratis. Stakelogic presenteert trots Super Wild Hold & Spin Live.jackpotstanden holland casino

black jack kaarten

roulette casino jeu gratuit Stakelogic presenteert trots Super Wild Hold & Spin Live.Deze keer is het een soortgelijk spel als Runner8Runner Live. De waarde van de bonussymbolen die vallen wordt opgeteld bij de totale bonuswinst. De host loopt naar een groot Rad van Fortuin.4. Een snel spel waarbijcircus casino houthalen

casino machance retrait

bob casino kod bonusowy2. De live studio van Stakelogic Live Super Wild Holdhuuuge casino youtube & Spin wordt live gepresenteerd door een host vanuit de live studio van Stakelogic. Daarmee zorg je ervoor dat als het Rad van Fortuin in actie komt dat je er ook daadwerkelijk aan mee mag doen.enzo casino freispiele Al eerder deze zomer presenteerde de Nederlandse provider van live casino spellen twee nieuwe spectaculaire spellen. Kies een Casino dat partner is met Stakelogic Live Om het spel te kunnen spelen moet je wel een account hebben bij een online casino dat de spellen van Stakelogic Live aanbiedt. Met een klik op deze button activer je de Super Stake modus.netbet casino 5 euro gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >