Sociaal leren

2025-04-28 20:24:25

Gepost in: Auteur:

{title}multiplayer gokkasten gratis spelen Feiten EigenaarZebetting & Gaming Nederland BVDirecteurPaul KlompOpgericht2021ZusterbedrijfZEturfHoe maak ik een account aan bij ZEbet? Klik op “Verifieer ID“. Je logt in met je gebruikersnaam en wachtwoord.live casino 21 Klik op “Verifieer ID“. Vink het hokje aan dat je de algemene voorwaarden gelezen en geaccepteerd hebt. Klik op “Verifieer bankrekening“.best online casino uk 2022

william hill games - slot online and casino games

online legaal gokken Vink het hokje aan dat je de algemene voorwaarden gelezen en geaccepteerd hebt. Vul een bedrag in (minimaal €15) en klik op “Bevestigen“. Het minimale stort- en uitbetaalbedrag is €15. Toestemming geven om te delen MITRUST vraagt je hier om toestemming om je gegevens te delen met ZEbet. Je kunt zelf een van de providers kiezen uit de lijst om de verificatie te starten. Dat is natuurlijk ideaal!huuuge casino can you win real money

need for speed payback casino chip locations

giochi gratis blackjack carte Limieten instellen Nadat je jouw account aangemaakt hebt, moet je nog persoonlijke limieten invullen. Je kunt gebruikmaken van iDeal of creditcard/VISA. 12.casino free slot games online Klik op “Verifieer bankrekening“. Je kunt gebruikmaken van iDeal of creditcard/VISA. Verificatie starten Nadat je op “Registreren” hebt geklikt, zie je het volgende scherm.sugar casino askgamblers

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >