Sociaal leren

2025-01-18 08:54:25

Gepost in: Auteur:

{title}russian roulette song Gelukkig zijn wel de meeste spellen vertegenwoordigd en hebben ze enkele goede providers in huis gehaald. Zij moeten een half jaar of langer wachten voordat ze online mogen omdat ze zich de afgelopen twee jaar niet an de regels hebben gehouden.Fair Play Casino later open dan gehooptZe hadden het zelf ook anders voorgesteld.sugar casino uttag Fairplaycasino was een van de tien gelukkigen.nl slechts 328 spellen. Wij houden je op de hoogte!mr play casino games

blackjack juego gratis online

gratis gokkast random runner spelen Nummer zes is Fair Play Casino. 1561 Mensen gingen u voor! Ook leuk om te lezen Algemeen Voorwaarden van een online casino lezen 19 oktober 2023 Algemeen H Fair Play heeft duidelijk voor een ander imago gekozen. Iedereen keek uit naar de lancering van de website. De verwachting is dat ze dit snel uit zullen breiden.unibet casino poker

circus casino games

2 way winner casino game Het aantal casino spellen is wel redelijk beperkt voor een online casino.Fair Play als landgebonden casinoFair Play is geen onbekende in de gokwereld. Ook leuk om te lezen Algemeen Voorwaarden van een online casino lezen 19 oktober 2023 Algemeen Hlas vegas casino closure Enorme problemen met CRUKS zorgden ervoor dat er niet een casino online kwam. Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en zijn er nu 6 casino's online die een Nederlandse vergunning hebben. Het live casino heeft spellen van Evolution en Pragmatic Play.free casino spins no deposit 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >