Sociaal leren

2024-09-08 09:33:07

Gepost in: Auteur:

{title}gokkasten jaren 70 Dan zal je vaak toch al een flink bedrag toe moeten voegen om de bonus te innen. Ze spelen hierop in door hun websites zo te maken dat het ook voor smartphonegebruikers prettig is om deze spellen te spelen. Zo kun je ook via Anhuuuge casino free spinsdroid een perfecte spelbeleving hebben.roulette casino 0 We brengen dan ook een groot deel van de dag door op onze telefoon waarmee we al onze belangrijke zaken regelen. Er is altijd wel een moment waarop je even niets te doen hebt en behoefte hebt aan wat ontspanning via je telefoon. Maar ook voor ontspanning gebruiken veel mensen hun smartphone.blackjack dealer

best casino sites

enzo casino mon compteTussentijds Highroller bonussen gebruikenIn ons verhaal hierboven kun je als gokker een Highroller bonus krijgen door jezelf aan te melden als nieuwe gokker. We zien dan ook dat online casino’s als paddenstoelen uit de grond schieten.Grote bedragen stortenAls het gaat om een Highroller bonus moet er vaak flink wat geld gestort worden. En dit geldt met name voor huuuge casino free spinscasino spelen via Android.ilig en betrouwbaar kunt spelen. Wij hebben een antal zeer goede Nederlandse casinos voor jou geselecteerd.russian roulette detroit

beste online casino 2022 deutschland

eurocasino free slots Speel je liever voor je plezier en zonder al teveel risico? In veel gevallen hoef je je dan ook niet in te schrijven. In veel gevallen hoef je je dan ook niet in te schrijven.888 casino live rouletteJe kunt spelen met echt of nepgeldNatuurlijk kun je in een Android casino spelen met geld. Kijk goed hoeveel je moet storten om het maximale uit een Highroller bonus te halen. Je hebt de smartphone meestal in je broekzak of handtas, en meestal heb je ook een internetverbinding.online casino top rated

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >