Sociaal leren

2025-02-08 03:55:42

Gepost in: Auteur:

{title}casino rewards xmas gift In sommige gevallen worden er ook nog willekeurige multipliers onthuld. De maximale uitbetaling is €500. Zoals je bij Crazy Time gewend bent, speel je ook in deze live variant met een ‘mini slot'.casino 67 live Resultaat Nadat het balletje op een van de segmenten van het wiel stopt, zul je zien of je winst hebt of niet. 1. Dit zijn er minimaal 3 en maximaal 15.holland casino blackjack minimale inzet

las vegas casinos kid friendly

black jack double Mini slot Terwijl de croupier na alle inzetten het balletje in het roulettewiel laat draaien, zal de mini slot gaan draaien. Mini slot Terwijl de croupier na alle inzetten het balletje in het roulettewiel laat draaien, zal de mini slot gaan draaien. Je begint het spel door een inzet naar keuze te plaatsen. Het is een combinatie van live roulette en live game show. Crazy Time bonusspelAls jij ingezet hebt op een nummer wat een sleutel heeft gekregen om de rode deur naar het Crazy Time bonusspel te openen, wordt je automatisch doorgestuurd naar de bonusgame. In sommige gevallen worden er ook nog willekeurige multipliers onthuld.kroon casino 10 euro gratis

top ten casino uk

lucky days casino nederland Op deze manier maak je vaker kans om het bonusspel te kunnen spelen. Studio Red Door RouletteHoe speel je Red Door Roulette?000.live roulette online irelandRed Door Roulette is een live casino spel van Evolution. Zoek een online casino met Red Door Roulette in het aanbod. Als het balletje eindigt op een nummer met een sleutel, en jij hebt hierop ingezet, dan mag je het bonusspel gaan spelen.casino online in usa

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >