Sociaal leren

2025-01-22 18:44:29

Gepost in: Auteur:

{title}online roulette rigged Je herkent het al snel door de zoete kleuren en het grote rad. Je krijgt hierdoor een gevoel van warmte en rijkdom. Op deze manier kan je het rustig oefenen zonder veel te riskeren.free spins no deposit welcome bonus De bonusspellen zijn volledig ingericht op snoepjes, wat een gezellige sfeer creëert. Paars staat ook voor kwaliteit en goud maakt dit magisch en geeft weer een warm gevoel. Hiervoor heb je verschillende opties, maar je moet wel eerst gestort hebben om te spelen.best casino elko nv

n1 casino paypal

500 free spins no deposit De minimale inzet bedraagt €0,20 en de maximale inzet is €500. Je wordt namelijk niet beïnvloed door medespelers. Je kan namelijk inzetten op vier verschillende getallen en je kan inzetten op de twee bonusspellen. Ook horen er twee bonusspellen bij waar je op in kunt zetten.Het scherm heeft een erg overzichtelijke weergave en er staat tekst op de tafel als geheugensteuntje. Open het spel Om Sweet Bonanza Candyland te spelen moet je eerst een online casino vinden waar je het kunt spelen.21 casino indio

777 casino legit

universal slots casino no deposit bonus Zodra het rad tot stilstand komt, zie je direct of je gewonnen of verloren hebt. Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Hoe speel je Sweet Bonanza Candyland? De bonusspellen zijn volledig ingericht op snoepjes, wat een gezellige sfeer creëert.leo vegas casino flashback Zorg er altijd voor dat het een betrouwbare casino is en bekijk meerdere casino’s zodat je degene kan kiezen die het beste bij je past.Het scherm heeft een erg overzichtelijke weergave en er staat tekst op de tafel als geheugensteuntje. De minimale inzet bedraagt €0,20 en de maximale inzet is €500.fruit machines definition

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >