Sociaal leren

2025-04-19 17:06:36

Gepost in: Auteur:

{title}online casino blackjack botZoals je in de lijst ziet, vallen de jackpots op willekeurige plekken en bij verschillende goksites. Veel winnen bij een online casino is een “Life-Changing” ervaring. Dit was de grootste overwinning ooit bij Unibet Casino.huuuge casino video poker De leeftijd en locatie van de speler zijn nooit bekendgemaakt, wel weten we dat het om een vrouw gaat. Zij won € 7,6 miljoen won met het spelen van de Hall of Gods gokkast bij het Unibet online Casino. Houdt er rekening mee dat het voordeel van het huis altijd tegen jou is.free spins no deposit wolf gold

situs judi slot online free bet

betchan casino 33 freispiele144. holland casino.scheveningen 395,82 (€ 6,04 miljoen).P. Hij won de jackpot bij Betway Casino. De anonieme speler kon daarna nog steeds niet slapen vanwege de schok. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit!Australische speler brengt AU $ 10.free texas holdem poker

casino bonus april 2022 ohne einzahlung

live casino dragon tigerSpeler uit Nieuw-Zeeland krijgt een jackpot van NZ $ 10. De winnaar heeft ervoor gekozen anoniem te blijven en er is geen informatie over geslacht, leeftijd of locatie. Integendeel, want blackjack staat bekend om een aantal bekende fouten, welke iedere speler wfree spin total casino423.Griekse speler wint een jackpot van € 6,3 miljoenMaart 2009 won Georgios M € 6,3 miljoen in contanten bij het River Belle online casino. Veel winnen bij een online casino is een “Life-Changing” ervaring.las vegas casino game

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >