Sociaal leren

2025-02-07 09:43:42

Gepost in: Auteur:

{title}bob the robber casino walkthroughDoe mee met de Circus WK Challenge🔸Puntentelling tijdens de groepsfaseAls je het resultaat van een wedstrijd goed hebt voorspeld, krijg je hier 10 punten voor. Deze booster betekent dat jouw punten verdubbeld worden als de voorspelling inderdaad juist is. Dus hiervoor is geen storting of inzet vereist.blackjack automaat holland casino⚪ Match of the Week – Ga naar Match of the WeekZet in op de Match of the Week en ontvang 100% Free Bet tot €20, afhankelijk van je inzet. In de groepsfase speelt Nederland tegen Senegal, Ecuador en Qatar. Voorspel de juiste uitslagen en verzamel punten.gratis gokkasten voor tablet

casino online zurich

menukaart holland casino enschede Had jij de uitslag goed voorspeld? Dus hiervoor is geen storting of inzet vereist.🔸BoostersCircus geeft jou boosters. 1561 Mensen gingen u voor!nl Voorspellingen doen met de WK ChallengeHet is natuurlijk heel leuk als je een uitslag juist hebt voorspeld. Dat betekent dat je in totaal 50 punten per wedstrijd kunt behalen tijdens de knock-out fase.the fork holland casino breda

online casino betrouwbaar nederland

mega888 online casino Daarmee heb je dus 3 boosters extra, omdat Nederland in de groepsfase 3x speelt. Je voorspelt gewoon de uitslag van elke WK wedstrijd per speeldag. Maar het is nog veel leuker als je hier iets mee kan winnen.casino schiphol heeft geen Maar het is nog veel leuker als je hier iets mee kan winnen. Dit gebeurt op basis van het aantal punten wat je haalt. Er wordt een Top 100 gemaakt van de beste voorspellers.play 2 win casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >