Sociaal leren

2024-09-20 13:03:31

Gepost in: Auteur:

{title}n1 casino recensies Daarbij is het registratieproces eenvoudig, maar duurt het wel lang voordat je echt geregistreerd bent. Maar waar zijn de buttons voor bijvoorbeeld FAQ of contact? Ze stellen verantwoord spelen centraal, wat zeer belangrijk is volgens ons.casino live hanover md Het design van de website vinden we wat simpel. We vinden dat er geen logisch navigerend keuzemenu is toegevoegd. Wij houden je op de hoogte!las vegas casino age rules

oranje casino uitbetaling

free slot machine games on youtube Op de homepagina zie je meteen de populaire spellen. Houden zij zich hier niet aan? Ze stellen verantwoord spelen centraal, wat zeer belangrijk is volgens ons. Wel hebben we een aantal verbeterpuntjes gezien. Je kan de klantenservice van Fair Play Casino bereiken via e-mail, telefoon en live chat. Eenmaal alle gegevens van je bank ingesteld, is storten en uitbetalen slechts een kwestie van een paar knoppen indrukken op de website.pokerstars casino app

free spin casino $100 no deposit bonus codes 2022

holland casino logo Maar waar zijn de buttons voor bijvoorbeeld FAQ of contact?WelkomstbonusVerantwoord spelenSpelaanbodBingoGeschiedenisInstructiesFAQ Snel naar Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Wel hebben we een aantal verbeterpuntjes gezien.casino scheveningen entreeprijs ⭐ Is de website betrouwbaar? Deze pagina's zijn niet duidelijk weergegeven op de website. 1561 Mensen gingen u voor!runnerz wedden op paarden

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >