Sociaal leren

2025-01-18 08:29:08

Gepost in: Auteur:

{title}online gokken hypotheek Hou erholland casino scheveningen reserveren wel rekening mee dat online gokken een kansspel is en dat de uitkomst berust op toeval. Voor onze uitleg gebruiken we de betaalmethode iDeal. Uiteraard kun je ook kiezen om door te spelen.geld gokken online2. Het kan een à twee werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening is gestort. 1.bet3000 casino

live casino casumo

blackjack 907 Bij ieder casino is het net even anders hoe de storting verloopt. Er klapt dan een menu uit waar je kunt kiezen voor “Storten” of “Uitbetalen“. Op deze instructiepagina zie je hoe je iDeal gebruikt bij Bingoal. Klik hierop en je gaat naar de juiste pagina. Kies een spel wat je leuk vind. Op deze instructiepagina zie je hoe je iDeal gebruikt bij Bingoal.unibet casino gratuit

oranje casino belasting

free online texas holdem poker no registration7."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Wij houden je op de hoogte!quechan casino win lob statementVerberg uitleg Ook leuk om te lezen Nieuws De nieuwe releases van Pragmatic Play in februari 30 januari 2024 Nieuws Pragmatic Play: nieuwe spellen in januari 2024 9 januari 2024 Nieuws Safari Bingo: het nieuwe bingo spel van tombola 3 januari 2024 Promoties Unibet verhoogt exclusieve bonus tot 250 Free Spins 28 december 2023 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Als de transactie gelukt is zie je dat.Lees de review Hoe betaal ik uit bij Fair Play Casino?free spin casino win real money

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >