Sociaal leren

2025-04-27 05:03:41

Gepost in: Auteur:

{title}online gokkasten ervaringen 9. Als je merkt dat je geen verantwoord gokgedrag meer vertoont, biedt Unibet verschillende opties aan:Zelfuitsluiting voor een bepaalde periodeSto Je hebt hier zelf de keuze hoe je deze limieten wilt instellen.unique casino nl Hiervoor moet je wel ingelogd zijn in je account. Documenten worden beoordeeld Zodra de documenten zijn verzonden, worden ze gecontroleerd door Unibet. Account is geverifieerd Nadat je documenten succesvol gecontroleerd zijn, is je account geverifieerd.blackjack classic gratis

casino machine glitch gta

777 casino casinobonusca.comv. Account is geverifieerd Nadat je documenten succesvol gecontroleerd zijn, is je account geverifieerd. Daarnaast kun je een mail sturen naar [email protected]. Klik daarna op “Verifiëren“. Als je mobiel wilt gokken kun je dus altijd en overal terecht zolang je maar de beschikking hebt over een stabiele internetverbinding. Klik op “Selecteer voorkant” en daarna “Selecteer achterkant“.top ten online casino nz

gokken met bellen

mr green casino test 9.v. Als je vragen hebt of problemen ervaart kun je bovendien altijd goed bij de klantenservice van dit casino terecht.online casino legal in australia Dat omdat dit de meest uitgebreide wedopties heeft. Je moet de volgende gegevens invullen:E-mailadresWachtwoordTelefoonnummerGeboorteplaatsBSN7. Je hoeft namelijk geen software te downloaden, maar kunt direct mobiel op de casinosite aan de slag met gratis credits.best bet in the casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >