Sociaal leren

2025-02-07 08:34:41

Gepost in: Auteur:

{title}hollywood casino free slot play Heb je de top behaald en is de beschermlaag weg doordat een rode bal is gevallen dan ontvang je alsnog tot 18,000x inzet. Er zijn in totaal drie verschillende ballen, waaronder de gouden bal die als extra schild werkt en je de mogelijkheid biedt de uitbetalingen te vergroten.Cash or Crash wordt gepresenteerd door een live hostHoe speel ik Cash or Crash?party casino deposit Uiteraard kun je regelmatig afwisselen op het spelaanbod in het live casino. Dan heb je een bescherming tegen de rode bal."(Vereist)" geeft vereiste velden aanplus beau casino d'europe

live casino auto roulette

las vegas casino jobs pay De uitbetalingstabel zal laten zien hoeveel geld je kunt uitbetalen en hoeveel impact een getrokken bal heeft op een volgende stap als het aankomt op het winnen van geld. In de bak zitten groene en rode ballen en één gouden bal. In de bak zitten groene en rode ballen en één gouden bal. De groene bal laat je één stap verder gaan op de ladder. Elke keuze heeft invloed op de winkansen en uitbetalingen. Als je denkt over de opties, dan heb je 33% kans.casino machine jammer

betamo casino login

o shea s hotel casino las vegasWaar Cash or Crash spelen? Er zijn in totaal drie verschillende ballen, waaronder de gouden bal die als extra schild werkt en je de mogelijkheid biedt de uitbetalingen te vergroten. Betaal al je gewonnen winsten uit en eindig het spel.casino games and how to playHoeveel groene ballen durf jij aan?Waar Cash or Crash spelen? Wordt de gouden bal getrokken?roulette casino wiki

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >