Sociaal leren

2025-02-08 04:43:52

Gepost in: Auteur:

{title}unibet casino the pogg Op de segmenten staan letters van woorden, getallen en bonusspellen. DigiWheel van Funky TimeEn dan heb je ook nog de kans om in te zetten op de bonusspellen. BARHet Bar Bonus spel speelt zich af in de baromgeving van de disco club, met een funky robot barman en drie drankglazen waarmee je multipliers kunt verzamelen.kasyno online z bonusem bez depozytu Alle spelers verliezen één leven en blijven op dezelfde plek op d Daarmee win je 75x je inzet (€75) in het basisspel.Maar de robotbarman heeft nog een verrassing voor je… Een enkele rol zal beginnen te draaien en een extra multiplier onthullen.betrouwbaar casino online

live casino watch

betbon casino reviewMaar de robotbarman heeft nog een verrassing voor je… Een enkele rol zal beginnen te draaien en een extra multiplier onthullen. Deze extra multiplier wordt dan willekeurig toegewezen aan een van de drie glazen en vermenigvuldigt de oorspronkelijke multiplier in dat glas. Zoals je op de foto ziet staat er dus: PLAY FUNK TIME. Zoals je op de foto ziet staat er dus: PLAY FUNK TIME.Funky Time is een live game show met een jaren '70 thema. De bonus ‘BAR' komt het meest voor op het rad, namelijk 6x.gta v online casino jackpot

magic red casino hrvatska

blackjack juegos gratis Eindigt het rad op een letter met een multiplier?Funky Time is een live game show met een jaren '70 thema. Dit rad bestaat uit verschillende segmenten.maria casino no depositFunky Time is een live game show met een jaren '70 thema. Als het rad op één van de letters valt krijg jij dus 25x je inzet als je op deze letter hebt ingezet. En dan ook nog eens hele leuke multipliers kunnen verdienen met jouw drankje!russische roulette spelen uitdrukking betekenis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >