Sociaal leren

2024-10-16 10:23:19

Gepost in: Auteur:

{title}casino online at Lobby Live CasinoVeilig spelen bij Polder CasinoPolder Casino beseft dat betrouwbaarheid en veiligheid erg belangrijk zijn voor online gokkers.Dit doen ze door gebruik te maken van 128-bit encryptie om persoonlijke en financiële gegevens te beschermen en te beveiligen. Zo kun je op je gemak even kijken hoe het spel werkt voordat je met je eigen geld gaat spelen.bob casino.com Een volle winlijn levert een bedrag op. Dit maakt het natuurlijk een heel stuk aantrekkelijker dan normaal bingo. Je zet een bedrag in, en daarvoor krijg je een bepaald aantal gratis spins.slotsmillion casino erfahrung

simple casino willkommensbonus

one casino 50 free spins Geld storten bij Polder CasinoPolder Casino biedt verschillende manieren om geld te storten. Het leuke aan Slingo is dat je met dezelfde bonusfuncties speelt als op een gokkast.Slingo is de geweldige combinatie tussen slots en bingo.Spellen die je terug ziet komen zijn craps, varianten van blackjack en roulette en verschillende game shows zoals Crazy Time en Monopoly Live. Er is een aparte categorie waarin verschillende spellen van Slingo staan. Een andere optie is via creditcard: Mastercard of Visa.online gokken en geld verdienen

bonus code unibet nederland

unibet casino app iphone Zoals de naam zegt worden deze spellen geleid door een echte dealer of croupier. Je staat met hem of haar in verbinding via een webcam en je kunt dus live inzetten. Een volle winlijn levert een bedrag op.karamba casino payment methods Ben je niet zo van de gokkasten? Dit spel werkt eigenlijk hetzelfde als bingo. Je staat met hem of haar in verbinding via een webcam en je kunt dus live inzetten.unibet gokkasten

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >