Sociaal leren

2024-07-21 06:01:49

Gepost in: Auteur:

{title}texas holdem poker online zynga"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Het kan zijn dat je bepaalde spellen wat minder leuk vindt. Wij geven je de drie beste redenen:• Je kiest zelf welk risico je neemt.rembrandt casino auszahlung Er zijn echter nog meer redenen om casino te spelen via je iPhone. Gelukkig hoef je tegenwoordig geen computer meer bij de hand te hebben om online spelletjes te kunnen spelen. Maar dit is vaak niet verplicht.paarden verluisteraar

free live roulette online game

slot wolf withdrawal Je profiteert van welkomstbonussenCasino’s zijn blij met nieuwe deelnemers. Websites die je goed kunt zien op je telefoon en waar je ook met een klein scherm makkelijk en snel op kunt navigeren. Je kunt ze allemaal uitproberen en zelf ontdekken wat het beste bij jou past. En als je graag speelt met echt geld hoef je hier in eerste instantie zelf geen cent aan uit te geven.• Je hebt naast je iPhone alleen internet nodig. Hiermee kun je niet alleen ontspannen maar ook serieuze geldbedragen winnen.free spins no deposit espana

golden x gokkast spelen

online roulette 2022 Je hebt immers het meest behoefte aan ontspanning als je even niets te doen hebt. Spelen op je iPhone is net zo spannend als via je computerEn dit is heus niet minder spannend dan spelen via je computer. Casino spelen valt namelijk onder de categorie ‘games’.best online casino nederland Kies zelf een casino dat bij je past of lees eerst eens één van onze reviews. Hier kun jij als speler natuurlijk volop van profiteren. Veel spellen zijn daardoor helemaal opnieuw vormgegeven, zodat ze op jou iPhone helemaal tot hun recht komen.zorro mighty cash slot machine free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >