Sociaal leren

2025-01-22 19:18:36

Gepost in: Auteur:

{title}4 crowns online casino Wanneer er op tafel in een spel als PL Omaha een paar ligt, dan zou je waarschijnlijk al je flush weg hebben gegooid. 2. Wat kunnen ze hebben dat zojuist op dit punt hun hand is verbeterd als ze je check-raisen?online fruitautomaten gratis Deze helpen je bij het beter begrijpen van de voorbeelden die we geven.De passieve speler limpt vanuit midden positie, je hebt verhoogt vanuit late positie, en iedereen fold, behalve de passieve speler die met je mee gaat. Overweeg de volgende situaties.unibet roulette fake

casino holland venlo poker

paper mario ttyd casinoVind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Jij zet in, en hij verhoogd (check-raise).Tenzij je specifieke informatie hebt die je iets anders verteld, is het vrij eenvoudig om in deze situatie je hand weg te gooien.Overweeg de mogelijke reeks aan handholland casino eindhoven parkerenen die ze vast kunnen houden, en er rekening mee houden welke kaart als laatste op tafel is gedeeld. Er ligt nu een paar op tafelWanneer je een goede paar of een flush hebt, en er komt een paar op tafel te liggen, dan moet je op je hoede zijn holland casino eindhoven parkerenvan de veranderingen in de hand van je tegenstander. Welke handen kan hij vasthouden in dit scenario?gratis gokkasten free

machine casino zorro

casino rewards nederland Wanneer er op tafel in een spel als PL Omaha een paar ligt, dan zou je waarschijnlijk al je flush weg hebben gegooid. De enige echte mogelijkheden die we zien is een pocket 8 of pocket 6.5.de grootste holland casino Een over-paar zoals negens, tienen of boeren zijn mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Deze helpen je bij het beter begrijpen van de voorbeelden die we geven.Voor de toepassing van de volgende sectie voelen we ons noodgedwongen om je een korte uitleg over een paar pokertermen te geven.legal online casino in canada

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >