Sociaal leren

2024-09-15 15:29:15

Gepost in: Auteur:

{title}online roulette österreich De standaard uitvoering van een bepaald symbool of functie blijft hetzelfde.Een groot voordeel ten opzichte van de klassieke gokkasten is dat je bij videoslots meestal extra features aan zal treffen. Je kunt een bonusspelholland casino breda parking starten door voldoende bonussymbolen te draaien.online weddenschap maken Open een account bij een online casino Zoek een veilig online casino uit en gebruik daarvoor onze vergelijkingstool. Winmanieren keren prijzen uit als soortgelijke symbolen op aaneengesloten rollen worden gedraaid. Zo kun je in de meeste gevallen vanaf 2 Scatters op willekeurige posities al een prijs uitgekeerd krijgen.betrouwbare goksite

online slot casino games

free spins no deposit welcome bonusScatter prijzenWanneer er bij videoslots gebruik gemaakt wordt van Scatters is dit ook zeker gunstig. 1. De standaard uitvoering van een bepaald symbool of functie blijft hetzelfde.Vrijwel iedere online videoslot beschikt over 4 of 5 rollen. Iedere ontwikkelaar ontwikkelt zijn eigen slots, maar één ding is zeker. Dit is een bepaald symbool bij een slot, die gebruikt kan worden als een vervanger en vaak ook om losse prijzen mee te winnen.minimum inzet holland casino blackjack

netbet casino askgamblers

black jack instagram Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.2. De meeste casino’s die wij reviewen en vergelijken hebben minimaal 500 of meer verschillende beschikbaar.mr green wapenrustlaan Zoek een leuke Videoslot uit Bepaal nu op wat voor een videoslot je wilt gaan spelen. Dit is een bepaald symbool bij een slot, die gebruikt kan worden als een vervanger en vaak ook om losse prijzen mee te winnen.Extra features bij videoslots belangrijk!casino de monte-carlo on 18 august 1913

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >