Sociaal leren

2024-12-02 18:59:35

Gepost in: Auteur:

{title}oranjecasino De eerste 50 Free Spins krijg je voor Gonzo’s Quest Megaways. Bevestig je betaling Om je betaling te bevestigen moet je de QR-code scannen in je digitale bankomgeving. Zo kan iedereen zelf beslissen hoeveel ze willen storten voor de bonus.gokkasten be Providers waar je spellen van kan tegenkomen, zijn onder andere Pragmatic Play, Stakelogic, Microgaming en Evolution. heeft een welkomstbonus die opgedeeld is in drie delen. Storten en bonus claimen Vervolgens kun je bij het stortgedeelte de bonus aanklikken.best online casino game to win money

mobile 6000 casino

casino bonus money 10. Dan kun je meteen het uitgekozen spel opzoeken en geholland casino amsterdam jobsnieten van de eerste 50 Free Spins. Let op: je moet 3x APART een storting plaatsen.Wanneer je het online casino opent, zal je snel zien dat er een groot spelaanbod is. Je kunt 50 Free Spins ontvangen voor Gonzo’s Quest Megaways.ComeOn!https //mr.green casino

pravila u blackjack

roulette online free money no deposit 12. Er worden spellen aangeboden van veel bekende softwareontwikkelaars. ComeOn!a sure bet casino parties Na de betaling is jouw registratieproces voltooid en kun je direct gaan spelen! Stock Market Live Slingo Baccarat Sic Bo Craps Slots Speelautomaten Videoslots Live casino Blackjack Roulette Caribbean Stud Poker Welke bonussen zijn beschikbaar? Daarnaast bieden ze hele leuke bonussen aan voor de gokliefhebber.video slots casino review

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >