Sociaal leren

2025-04-26 10:42:08

Gepost in: Auteur:

{title}wildz casino auszahlung dauerAan deze bonus is een inzetvereiste gekoppeld van 25x. Winsten verkregen uit free spins/bonus features, die zijn gespeeld terwijl de bonus niet meer actief is, zullen door Fair Play casino ongeldig verklaard worden.11.online casino ideal nederland De maximaal te verkrijgen welkomstbonus is €250, bij een storting van €500,-. 1561 Mensen gingen u voor! Zodra dhandsome jack casino borderlands 3e bonus is geclaimd, heeft de speler 30 dagen om deze te gebruiken.holland casino groningen brand

win big 21 casino

russian roulette 3d6. Spelers die risico afdekkende tactieken gebruiken om hun bonussen of geldprijzen in te wisselen, lopen het risico dat hun bonussen, geldprijzen en eventuele daaropvolgende winsten worden verwijderd.Aan deze bonus is een inzetvereiste gekoppeld van 25x. Bij bonussen anders dan de welkomstbonus is het maximale bedrag aan bonus geld €250,-.9. Alle gewonnen free spins/bonus features die zijn verkregen met inzetten met bonus geld, moeten meteen worden gespeeld en mogen dus niet opgespaard worden.new online casino games 2022

best casino to play blackjack in vegas

nederlands casino6. De maximaal te verkrijgen welkomstbonus is €250, bij een storting van €500,-.15.slots zone casinoFree spins op de Starburst videoslot Bij het gokken op internet zullen veel gratis bonussen aangeboden aan nieuwe spelers, waaronder de populaire free spins op de Starburst videoslot. Er is een minimale storting van €10 vereist om aanspraak te maken op onze welkomstbonus. Alle winsten die zijn verkregen met inzetten met bonus geld zullen worden toegevoegd aan je bonus geld en zijn onderhevig aan inzetvereisten van minimaal 25x.casino marie christine

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >