Sociaal leren

2024-07-24 05:15:48

Gepost in: Auteur:

{title}unibet bonus code eu Als Nadal de partij wint betekent dit simpelweg dat je inzet met 1,5 vermenigvuldigd wordt. Hoe kleiner de kans is dat je met een bepaalde gok iets wint, hoe groter het geldbedrag dat er tegenover staat.onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?casino online deposit bonus Om 130 te winnen zet je 100 op Federer in. Het symbool bestaat uit een minteken (- dus), dat gevolgd wordt door een cijfer. Om 130 te winnen zet je 100 op Federer in.boom casino askgamblers

betrouwbare casinos online

cbet casino avis De gokkansen dien je als volgt te lezen: (hoeveel je wint)/(hoeveel je inzet). Verliest hij dan ben je de inzet volledig kwijt. Deze casino's hebben mooie bonussen Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Om 130 te winnen zet je 100 op Federer in. Gokken op zijn EuropeesDe laatste manier van gokken staat bekend als Europees oftewel decimaal gokken. Wij houden je op de hoogte!free spins no deposit add card

slots casino slot machine game

bwin casino canada Er zijn veel verschillende manieren van gokken mogelijk zoals bijvoorbeeld op de winnaar van een bepaalde wedstrijd of op de uitslag en dat zijn slechts een paar voorbeelden."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Gokken op zijn EuropeesDe laatste manier van gokken staat bekend als Europees oftewel decimaal gokken.best casino real money app Het symbool bestaat uit een minteken (- dus), dat gevolgd wordt door een cijfer. Nadal krijgt de volgende winkans toebedeeld: -120 en Federer krijgt +130 achter zijn naam. Het symbool bestaat uit een minteken (- dus), dat gevolgd wordt door een cijfer.maria casino bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >