Sociaal leren

2025-04-27 05:51:14

Gepost in: Auteur:

{title}online casino osterreich echtgeld Je gaat Funky Time spelen met tal van multipliers en vier geweldige bonusspellen. Onze conclusie Speellimieten zijn ontworpen om spelers te beschermen. Wat zijn wel zinvolle limieten?n1 casino free moneynl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Uiteraard kan je niet in iemand zijn of haar portemonnee kijken en zien of dat een verantwoord bedrag is. Op deze manier zal je nooit met meer geld gaan spelen dan je kan missen en blijft gokken leuk!blackjack online casino free

live casino online singapore

sportweddenschappen online 1561 Mensen gingen u voor!000 per dag of een speellimiet van 24 uur per dag zijn naar onze mening zinloos. Uiteraard kan je niet in iemand zijn of haar portemonnee kijken en zien of dat een verantwoord bedrag is. Op deze manier zal je nooit met meer geld gaan spelen dan je kan missen en blijft gokken leuk! Je gaat Funky Time spelen met tal van multipliers en vier geweldige bonusspellen. Dit wiel is opgedeeld in verschillende segmenten.online gokken zonder registratie

uitslagen poker holland casino

blackjack app gratis Evolution is al 18 maanden bezig met de ontwikkeling van het spel. Zou dit in de toekomst gerealiseerd kunnen worden? Op deze manier zal je nooit met meer geld gaan spelen dan je kan missen en blijft gokken leuk!one casino.comcom Uiteraard kan je niet in iemand zijn of haar portemonnee kijken en zien of dat een verantwoord bedrag is.000 per dag. Je moet wachten totdat het limiet is aangepast.casino live rewards

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >