Sociaal leren

2025-07-08 20:13:21

Gepost in: Auteur:

{title}blackjack regels casino De mechanische arm blijft nu de dobbelstenen gooien totdat het “POINT” getal opnieuw gegooid wordt of er 7 gegooid wordt. Als er een 7 voor het “Point” getal komt, wint de speler die op de Don’t Pass” lijn een inzet heeft geplaatst. Als de Come Out roll 2 of 3 is wint de speler 1x zijn inzet.online casino euro palace Als een ander totaal wordt gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dan wordt dat totaal jouw “Point” getal. Als een ander totaal wordt gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dan wordt dat jouw “Point” getal. Alle nummers hebben een 1:1 uitbetaling behalve 2 en 12, die betalen 2:1 uit.las vegas casino reservations

win casino vegas

party casino owner Laten we deze twee groepen eens wat nader bekijken. En dan zijn er ook nog inzetten die altijd gedaan kunnen worden. Als het “Point” getal eerder komt dan 7, verlies je jouw inzet. Als een ander totaal wordt gegooid (4, 5, 6, 8, 9 of 10) dat wordt dat het “Point” getal. Het getal gta v best casino game4 is lastiger te gooien dan 8 bijvoorbeeld. Is de som 12 is, blijft je inzet staan.casino live blackjack

free spins no deposit jumba bet

oranje casino app Uitbetaling hiervan is 7:1D) CRAP 2Wint als de volgende rol 2 is.e worpen blijven staan. Alsgta v best casino game de uitkomst van de Come Out roll 7 of 11 is, ontvang je 1x je inzet.leovegas casino nzDON’T COMEEen Don’t Come weddenschap is het tegenovergestelde van de Come weddenschap. Je Come inzet verplaatst naar het bijbehorende nummer. In Craps Live is de shooter vervangen door een mechanische arm.big win casino 120 free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >