Sociaal leren

2025-07-08 20:02:44

Gepost in: Auteur:

{title}number one casino in vegas PlayOJO vraagt je om onder andere je adresgegevens, contactgegevens en een gebruikersnaam en wachtwoord.Software voor mobielBovendien kunnen we je meegeven dat je voor het mobiele gokken ook weer kunt rekenen op een uitstekend aanbod qua casino software. Persoonlijke gegevens invullen Vul hier je persoonlijke gegevens in.casino trier 90er party Zo ook bij PlayOJO, die een wel heel unieke help pagina ingericht heeft. 5.Top casino Sinds2017EigenaarSkill-on-Net LtdCEOOhad NarkisHoe maak ik een account aan bij PlayOJO?free slot casino las vegas

top online casino 2022

$2 blackjackKlik op “Doorgaan” als alle gegevens kloppen. Bij PlayOJO gelden er GEEN voorwaarden om een casino bonus vrij te spelen! Ga verder in de app om de betaling te bevestigen. Bij PlayOJO gelden er GEEN voorwaarden om een casino bonus vrij te spelen! Men heeft namelijk een licentie van de Malta Gaming Authority en de UK Gambling Commission. Vergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak defree online gokkasten

black jack 01

spinia casino kod bonusowy Account is aangemaakt Als je de betaling hebt bevestigt krijg je de volgende pop-up te zien. Je kunt daarvoor bellen, een mail sturen of via de live chat met medewerkers in gesprek gaan.⭐ Welke licenties heeft men?pokerstars casino leaderboard Klik daarna op “Bevestigen“. Storten Als jouw identiteit geverifieerd is kun je gaan beginnen gratis gokken voor echt geldmet storten. Deze kun je scannen in de Mobiele Bankieren App.euro casino kostenlos spielen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >